PL-SOFT Sp. z o.o. - oprogramowanie, systemy informatyczne i komputerowe

PL-SOFT Sp. z o.o., Al. Niepodległości 645 B, 81-855 Sopot, tel. 533 64 62 88, biuro@pl-soft.pl


Program: Gabinet Lekarski
  
  
Aktualna wersja:5.19.1.0
Pobierz aktualizację:kliknij, aby pobrać

Rejestr aktualizacji programu
Wersja 5.19.1.0 (1-03-2024 r.)

  1. E-recepta/E-skierowanie. Podczas wystawiania e-recepty oraz e-skierowania sprawdzana jest poprawność danych adresowych pacjenta.
  2. Dane pacjenta. Dodano pole Państwo. Wartość tego pola przesyłana jest także do programu E-recepta/E-skierowanie podczas wystawiania e-recepty lub e-skierowania.

Wersja 5.19.0.0 (2-02-2024 r.)

  1. zaktualizowano bazę kodów wyrobów medycznych zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ZDROWIA z dnia 13 października 2023 r.


Wersja 5.18.1.0 (22-01-2024 r.)

  1. Moduł Gabinet. Menu Wydruki. Dodano funkcję wydruku danych, które mogą być pomocne podczas wypełniania formularza GUS ZD-3. Wydruk dotyczy roku 2023 i obejmuje dane z wybranego stanowiska.
  2. Moduł Rejestracja. Wszystkie wiadomości SMS wysyłane są protokołem HTTPS.

Wersja 5.18.0.0 (11-01-2024 r.)

  1. Eksport zdarzeń do systemu P1. Poprawiono obsługę eksportu ZM.
  2. Dane wizyty. Podczas dodawania rozpoznania, pierwsze rozpoznanie będzie ustawione jako rozpoznanie główne.
  3. Ustawienia programu -> Inne. Dodano opcję, która umożliwia skopiowanie do schowka numeru PESEL podczas dodawania zdjęcia do wizyty.
  4. Konfiguracja -> Formularz edycji stanowiska. Poprawiono funkcję sprawdzania certyfikatów.


Wersja 5.17.5.0 (1-08-2023 r.)

  1. dodano obsługę nowej wersji formularza (07-2023): Zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne


Wersja 5.17.4.0 (23-06-2023 r.)

  1. Eksport zdarzeń do systemu P1. Poprawiono obsługę eksportu ZM w zakresie zasobu Pacjent.

Wersja 5.17.2-3.0 (12-06-2023 r.)

  1. Eksport zdarzeń do systemu P1. Poprawiono obsługę eksportu ZM w zakresie zasobu Pacjent.

Wersja 5.17.1.0 (12-06-2023 r.)

  1. Dane wizyty. Procedury. Dodano możliwość definiowania ceny za procedurę w groszach.
  2. Lista wizyt. Filtrowanie pacjentów po wizycie we wskazanym okresie. Obecnie filtrowanie po tym polu będzie sprawdzać opcję (Pokaż wizyty ze wszystkich stanowisk - Moduł Konfiguracja). Jeżeli ta opcja jest zaznaczona to zostaną wyświetleni także pacjenci, którzy mieli wizytę we wskazanym okresie ale na innym stanowisku.


Wersja 5.17.0.0 (25-04-2023 r.)

  1. Dane wizyty. Poprawiono wydruk opisu badania.
  2. Wydruk - Zestawienie wizyt w postaci listy. Rozdzielono wydruki ze względu na wizyty i wykonane procedury.
  3. Wydruk - Zestawienie zbiorcze grupowanie według wykonanych procedur. Poprawiono błąd, który powodował, że zestawienie zawierało również rozpoznania.


Wersja 5.16.0.0 (09-03-2023 r.)

  1. Dane wizyty. Dokumentacja medyczna zew. Poprawiono sortowanie według kolumny data.


Wersja 5.15.0.0 (09-02-2023 r.)

  1. Moduł Gabinet. Menu Wydruki. Dodano funkcję wydruku danych, które może być pomocne podczas wypełniania formularza GUS ZD-3. Wydruk dotyczy roku 2022 i obejmuje dane z wybranego stanowiska.
  2. Moduł Konfiguracja. Dodano opcję, która umożliwia usuwanie wpisów z dokumentacji zewnętrznej z dowolnej wizyty.


Wersja 5.14.0.0 (13-01-2023 r.)

  1. Formularz Dane pacjenta. Poprawiono błąd, który się pojawiał po wprowadzeniu zbyt długiej wartości w polu telefon.
  2. Zdarzenia medyczne. Poprawiono obsługę dwóch imion pacjenta.


Wersja 5.13.0.0 (9-01-2023 r.)

  1. dodano obsługę nowej wersji formularza (01-2023): Zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne
  2. poprawiono obsługę raportów w zakresie wyświetlania kodów icd 10 (aby w pełni korzystać z tej funkcji należy jednorazowo (dla wcześniejszych wizyt) wykonać funkcję Konfiguracja->Administracja->Aktualizuj pole Rozpoznanie na podstawie Listy rozpoznań danej wizyty.
  3. powiększono pole Data badania/wizyty


Wersja 5.12.0.0 (3-11-2022 r.)

  1. Pole Opis wizyty. Dodano menu podręczne do operacji Wytnij, Kopiuj, Wklej, Zaznacz wszystko.
  2. Ujednolicono sposób wstawiania wartości ze słownika (np. zalecenia). Wybrany tekst ze słownika wklejany jest zawsze od nowej linii (chyba, że kursor jest na początku linii). Tekst znajdujący się za kursorem przenoszony jest do nowej linii. Kursor umieszczony zostanie na końcu wklejonego tekstu (domyślna wartość) lub na początku w zależności od ustawionej opcji w Ustawieniach programu -> Inne -> Obsługa programu.


Wersja 5.11.0-1.0 (10-10-2022 r.)

  1. Zdarzenia medyczne. Dodano funkcję wysyłania informacji o ciąży. Informacja taka musi być dodana do opisu wizyty na karcie Obserwacje. Można dodać zgłoszenie ciąży lub zgłoszenie zakończenia ciąży.
  2. Dodano sprawdzanie pisowni dla opisu wizyty. Błędne wyrazy wyświetlane są w kolorze czerwonym. Taki wyraz należy kliknąć aby zaznaczyć a następnie kliknąć prawy klawisz myszki aby wyświetlić propozycje. Każdy błędny wyraz można dodać do listy Ignoruj wówczas nie będzie wyświetlany jako błędny. Na wydruku wszystkie wyrazy są wyświetlane w kolorze czarnym.
  3. Szablon wizyty. Dodano możliwość dodania kodu rozpoznania do szablonu. Nowa wizyta oparta na tym szablonie będzie miała już wypełniony kod rozpoznania.
  4. Wizyty. poprawiono funkcję wyszukiwania pacjentów według kodów ICD10.
  5. Zmieniono sposób wyświetlania zdjęć. Można wyświetlić podgląd dla wielu zdjęć. Każde zdjęcie może być powiększane/przesuwane za pomocą myszki. Można więc wyświetlić dwa zdjęcia i porównać je ze sobą (zdjęcie przed zabiegiem/po zabiegu).


Wersja 5.10.0.0 (18-05-2022 r.)

  1. Opis wizyty. Dodano możliwość regulacji wielkości okna zaleceń vs opis.
  2. Dane stanowiska. Dodano możliwość ustawienia domyślnego typu Zdarzenia Medycznego. Ustawiona wartość jest wartością domyślną dla nowych wizyt.
  3. Opis wizyty. Dodano funkcję oznaczoną
  4. Słownik ICD-10. Dodano możliwość dodania kodów ICD-10 do ulubionych. Przycisk Ulubione na liście wyboru.
  5. Słownik ICD-9. Dodano możliwość dodania kodów ICD-9 do ulubionych. Przycisk Ulubione na liście wyboru.


Wersja 5.9.0.0 (24-03-2022 r.)

  1. Dane pacjenta. Dodano nowe typy identyfikatorów (prawo jazdy i dowód osobisty z Ukrainy oraz Numer Tymczasowego Zaświadczenia Tożsamości Cudzoziemca w Polsce (TZTC)), aby korzystać z refundacji należy podać jako uprawnienia dodatkowe kod IN.


Wersja 5.8.0.0 (1-03-2022 r.)

  1. SignOnTab (dodano możliwość dodawania zgód pacjenta oraz szablonów RODO na więcej niż jednej stronie);
  2. Zdarzenia Medyczne (dodano możliwość wysyłania zdarzeń przez położne i pielęgniarki).


Wersja 5.7.1.0 (16-02-2022 r.)

  1. Dodano dokument RODO + wersja na SignOnTab (Inne wydruki, Dane pacjenta);
  2. Poprawiono raport Karta pacjenta;
  3. Dokonano aktualizacji słownika kodów ICD-10;
  4. Dodano funkcję regenerowania indeksów w bazie danych (Konfiguracja -> Administracja).

Wersja 5.7.0.1 (7-02-2022 r.)

  1. Wersja Mobilna. Od wersji 5.7 program sam automatycznie pobiera nową wersję programu.
  2. Dodano integrację z systemem podpisywania dokumentów przez pacjenta na tablecie: (https://www.plsoft.pl/produkt/podpis-na-tablecie/)

Wersja 5.6.0.0 (24-11-2021)
- Dane stanowiska. Karta Zdarzenia Medyczne. Dodano funkcję sprawdzające certyfikaty TLS i WSS. Po wybraniu funkcji wyświetli się komunikat z informacją o dacie ważności certyfikatu.
- Zdarzenia Medyczne. Wysyłka zdarzeń. W logu będzie się pojawiała informacja o ważności certyfikatów WSS i TLS.
- Wizyty. Wyszukiwanie pacjenta. Dodano możliwość wyszukania po dacie rezerwacji.
- Wizyty. Wyszukiwanie pacjenta. Dodano nowe pole do wyszukiwania pacjentów [Dane podstawowe]. Wprowadzone frazy w pole [Szukaj] wyszukiwane są jednocześnie w polach (PESEL, Nazwisko, Imię, Data urodzenia, Miejscowość, Ulica, Telefon). Można więc wpisując Jan 1971 wyszukać wszystkie osoby o imieniu Jan urodzone w 1971 roku. Można wpisać też Gda Kowal i wyszukać wszystkich Kowalskich lub Kowalczyków z Gdańska. Kolejność fraz nie ma znaczenia. Fraz muszą być rozdzielone spacją.
- Dane wizyty. Podczas zamykania formularz nastąpi sprawdzenie czy w zdefiniowanym w Ustawieniach programu folderze pojawiły się jakieś zdjęcia. Jeżeli będą takowe i nie zostaną one wczytane do programu za pomocą funkcji Wczytaj z folderu /karta Zdjęcia/ to pojawi się stosowny komunikat.
- Dane wizyty. E-skierowanie. Do e-skierowania przesyłane będą dane [Opis wizyty, Zalecenia, Przebyte choroby]. Dane te można będzie wkleić na formularzu Cel badania/porady.
- Dane wizyty. Komunikat o braku rozpoznań dla zdarzenia medycznego Porada. Komunikat nie będzie się pojawiał dla wizyt ze stanowiska dla których jest wyłączone raportowanie ZM.

Wersja 5.5.1.0 (02-11-2021)
- ZM. Dodano obsłegę zmiany czasu letni/zimowy
- Dane wizyty. Inne wydruki. Dodano wydruk Ankieta Covid.

Wersja 5.5.0.0 (7-09-2021)
- ZM. Dodano możliwość przeniesienia ZM do archiwum.
- ZM. Informacja o ilości ZM do wysłania będzie obejmowała tylko okres ostatnich 30 dni. (Wcześniej wyświetlała się ilość ZM niewysłanych od 1 lipca 2021 r.
- Rejestracja/Telemedycyna. Poprawiono obsługę zamiany predefiniowanych pól (IMIE_NAZWISKO_LEKARZA, NAGLOWEK_STANOWISKA) w szablonach wiadomości SMS i E-MAIL zgodnie z aktualnie wybranym stanowiskiem.

Wersja 5.4.3.0 (26-07-2021)
- ZM. Dodano obsługę noworodka bez numeru PESEL

Wersja 5.4.2.0-5.4.1.0 (23-07-2021)
Formularz ZM.
- Funkcja Wyślij wszystkie - wysyła bez przerywania pop pierwszym błędzie. Dodano przycisk Przerwij, który umożliwia zatrzymanie wysyłania.
- Dodano automatyczne przenoszenie do Archiwum zdarzeń, których data jest zbyt odległa wstecz.
- Dodano do filtrowania atrybut Archiwum, który umożliwia wyświetlenie pozycji przeniesionych do archiwum.
- Dodano przycisk Resetuj status. Resetuje częściowo wysłane zdarzenia. Dla zdarzeń z Archiwum przenosi je do ponownego wysłania.
Gabinet Lekarski:
- Dodano kopiowanie rozpoznań ICD-10 z poprzedniej wizyty.
- Dodano dla Rozpoznań przycisk Kopiuj. Dzięki czemu można skopiować rozpoznanie z wcześniejszych wizyt.
- Dodano opcję Pokaż wszystkie dla rozpoznań i procedur. Jeżeli opcja będzie włączona to będą pokazywane wszystkie rozpoznania i procedury z wszystkich wizyt.

Wersja 5.3.2.0 (13-07-2021)
- Dodano obsługę praktyki fizjoterapeutycznej.
- Dodano automatyczną korektę daty urodzenia, płci oraz usuwanie spacji z imion i nazwisk podczas wysyłania zdarzeń do systemu P1.
- Wprowadzono wymagalność podania typu zdarzenia medycznego.
- Dodano sprawdzenie czy dla zdarzenia medycznego typu [Porada] podano rozpoznanie. Rozpoznanie nie jest obowiązkowe dla Cykl leczenia lub Badanie.
- Dodano możliwość wysyłania zdarzeń medycznych z poziomu Gabinetu po zalogowaniu się do stanowiska. Wyświetlane są tylko zdarzenia z tego stanowiska.
- Formularz Zdarzenia Medyczne. Dodano przycisk Idź do wizyty. Kliknięcie spowoduje zamknięcie okna Zdarzeń Medycznych do wysłania oraz ustawieniu filtru na wybranym pacjencie i wizycie. Wystarczy tylko kliknąć przycisk Edytuj aby przejść do edycji błędnej wizyty. Funkcja dostępna gdy otworzymy okno zdarzeń po wejściu do Gabinetu.

Wersja 5.2.0.0 (7-07-2021)
- Przeniesiono ustawienia konfiguracyjne z formularza Zadzenia Medyczne na formularz Stanowiska (karta Zdarzenia Medyczne)
- Zdarzenia Medyczne. Dodano możliwość edycji danych pacjenta i stanowiska wybranej pozycji.
- Zdarzenia Medyczne. Dodano możliwość automatycznego wysłania wszystkich pozycji.
- Zdarzenia Medyczne. Dodano filtr na stanowisko. Możliwość wyświetlenia tylko pozycji z wybranego stanowiska.
Instrukcja konfiguracji dostępna jest na stronie:
https://www.plsoft.pl/pomoc-techniczna/pomoc-gabinet-lekarski/

Wersja 5.1.1.0 (30-06-2021)
Poprawiono sprawdzanie czy pacjent ma wypełnioną datę urodzenia.

Wersja 5.1.0.0 (30-06-2021)
Dodano obsługę wysyłania Zdarzeń Medycznych do systemu P1.
Na panelu startowym dostępny jest przycisk Zdarzenia Medyczne. Po wejściu do modułu należy na karcie Ustawienia podać:
numer księgi rejestrowej, numer OID, numer miejsca takie jak w E-skierowaniach oraz wskazać pliki oraz hasła do ceryfikatatów TLS oraz WSS.
Lista zdarzeń medycznych wyświetla zadarzenia zgodnie z filtrem. Domyślnie wyświetlają się zdarzenia z ostatnich trzech dni ze statusem: nowe, zmodyfikowane oraz do usunięcia.
Obecnie można wysłać tylko jedno zdarzenie na raz. Prosimy zwracać uwagę na komunikaty, które pojawiają się w dolnej części ekranu.
Uwaga! Zdarzenie typu Porada musi mieć podane rozpoznanie. Jeżeli nie będzie podanego rozpoznania to nie zostanie wysłane do P1.

Wersja 5.0.1.0 (22-06-2021)
Zasadnicza zmiana w tej wersji programu to dostosowanie struktury wewnętrznej programu do obsługi Zdarzeń Medycznych (ZM), których raportowanie stanie się obowiązkowe dla wszystkich podmiotów medycznych z dniem 01 lipca 2021 roku.
Główne zmiany wprowadzone w tej wersji aplikacji:
1) Moduł Konfiguracja: Stanowiska
Należy wejść do edycji każdego stanowiska i na karcie Zdarzenia Medyczne danego stanowiska określić, czy wizyty z tego stanowiska mają być raportowane do systemu P1. Jeżeli tak, to należy podać:
- zawód medyczny: wybieramy z listy wartość: 11-lekarz
- numer prawa wykonywania zawodu (PWZ)
- w ramach jakiej grupy wydany jest numer PWZ: z listy wybieramy lekarzy/dentystów/felczerów
- należy też podać imię i nazwisko (w górnej części formularza, pod nazwą i typem stanowiska)

2) Dane wizyty.
Nowe obligatoryjne pola dla każdej wizyty:

- Typ ZM: 4-Porada (wartość domyślna)
- Płatnik. Do wyboru Pacjent lub NFZ
- Czy jest skierowanie (Tak/Nie) Jeżeli TAK to należy podać numer OID wystawcy dokumentu oraz numer skierowania.

Obecnie najważniejsze pola do wypełnienia (OBOWIĄZKOWO) to: Typ ZM oraz kto jest płatnikiem.

Ważne zmiany wprowadzone w tej wersji programu:

1) Wystawianie dokumentów tylko z poziomu wizyty. Tylko z poziomu wizyty można wystawić np. Informację dla lekarza kierującego itp. Obecnie na formularzu, gdzie jest lista pacjentów przycisk: Inne wydruki zawiera tylko podstawowe wydruki.
Podyktowane jest to tym, że dokumentacja medyczna musi być powiązana ze zdarzeniem medycznym, czyli z wizytą.

2) Procedury i zabiegi. Każda procedura lub zabieg musi mieć: Nazwę i kod zgodny z ICD-9.

3) Szablony wizyt. Podczas definiowania szablonu wizyty można podać nazwę i kod zgodny z ICD-9. Jeżeli utworzymy wizytę z takiego szablonu to program sprawdzi, czy pole kod jest wypełnione. Jeżeli tak, to zaproponuje utworzenie procedury o takim kodzie. Podczas wstawiania procedury program sprawdzi poprawność kodu oraz jego nazwy ze słownikiem ICD-9 /mogą mieć Państwo już zdefiniowane szablony, które mają wypełnione kody, ale nie są to kody ICD-9/.

4) Rozpoznania. Kluczowa zmiana!!!!!. Karta rozpoznań została całkowicie zmieniona. Wynika to z tego, że system P1 wymaga podania dla każdego rozpoznania następujących danych:
- kod ICD10
- nazwa
- strona (lewa, prawa, obie, nie dotyczy)
- data pierwszej rejestracji tego rozpoznania.
- oraz czy jest to rozpoznanie główne, czy współistniejące.

W związku z powyższym nie będzie potrzeby dodawania rozpoznań do każdej wizyty. Lista rozpoznań będzie dotyczyła pacjenta. Tym samym na kolejnej wizycie nie trzeba będzie wprowadzać ponownie rozpoznań.
UWAGA! Rozpoznania wprowadzone we wcześniejszych wizytach znajdują się karcie Rozpoznania pod listą rozpoznań w zakładce: Rozpoznania wersja sprzed ZM.

Usuwanie danych.

Każde ZM, procedura i rozpoznanie będzie raportowane do P1. Jeżeli zostaną wysłane, to nie będzie możliwości późniejszego ich fizycznego usunięcia. Jeżeli będzie taka potrzeba, to usunięcie spowoduje ustawienie statusu na: Usunięta, a do systemu P1 zostanie wysłana informacja o usunięciu ZM / procedury / rozpoznania.

Raportowanie zdarzeń do P1.

Wersja będzie dostępna po 28 czerwca 2021 roku.

Na panelu głównym będzie dodatkowy przycisk: Raportowanie ZM.
Po uruchomieniu modułu pojawią się dwie zakładki:

1) Konfiguracja.

Po wejściu do tej zakładki należy podać następujące dane:

- Typ podmiotu do wyboru: praktyka lekarska, jednostka, komórka
- OID podmiotu
- Numer księgi rejestrowej
- Dla praktyki lekarskiej: numer izby lekarskiej
- Kod miejsca: taki sam jak przy e-skierowaniach
- Niezbędne certyfikaty TLS oraz WSS oraz hasła do nich.

2) Lista ZM

Lista będzie wyświetlać nowe wizyty oraz te, które zostały wysłane do P1 i zostały później zmodyfikowane.
Zdarzenia mogą być raportowane w ciągu dwóch dni. Można więc będzie je raportować po zakończonym dniu pracy.
Raportowanie będzie na żądanie. Podczas zamykania programu program będzie sprawdzał, czy są zdarzenia do wysłania. Jeżeli tak, to wyświetli stosowny komunikat.

UWAGA: Raportowane będą tylko wizyty wprowadzone od 1 lipca 2021 roku!

Dodatkowo prosimy sprawdzić:

1) ważność certyfikatów TLS oraz WSS (ich ważność upływa po 2 latach od momentu ich uzyskania z systemu P1) po zalogowaniu się na swojej księgi rejestrowej na stronie: https://rpwdl.ezdrowie.gov.pl/


Wersja 4.1.3.0 (21-04-2021 r.)

  1. Ewuś. Dostosowano obsługę systemu do nowej wersji, która została udostępniona tylko na serwerach produkcyjnych z pominięciem serwerów testowych.

Wersja 4.1.2.0 (21-04-2021 r.)

  1. Ewuś. Przywrócono wersję 3.0 (bez kwarantanny). Zmiana na formularzu ustawień programu karta Ewuś. opcja - wersja 3. Jeżeli opcja będzie wyłączona to program będzie używał wersji 5.

Wersja 4.1.0.0 (07-02-2021 r.)

  1. Dane wizyty. Wysyłanie maili. Dodano szyfrowanie załączników. Można ustawić aby domyślnym hasłem był umer PESEL pacjenta (opcja do ustawienia w Ustawieniach programu -> Telemedycyna). Jeżeli pacjent nie ma numeru PESEL to będzie automatycznie wygenerowane 6 cyfrowe hasło. Hasło będzie jednorazowe dla otwartej wizyty. Po wysłaniu maila można więc wysłać SMS do pacjenta z tym hasłem (SMS -> Hasło do szyfrowania załączników).
  2. Dane wizyty. Dane pacjenta (opis, rozpoznania, uczulenia, leki). Dodano możliwość rozszerzenia dowolnej sekcji. Tylko jedna sekcja może być powiększona. Powiększenie innej sekcji pomniejsza pozostałe.
  3. Dane wizyty. Dokumentacja zewnętrzna. Dodano możliwość kopiowania istniejącego dokumentu.
  4. Dane wizyty. Dokumentacja zewnętrzna. Dodano możliwość edycji nazwy dokumentu.
  5. Dane wizyty. Dokumentacja zewnętrzna. Dodano możliwość sortowanie według kolumny: data, nazwa, nazwa pliku.
  6. E-Wuś. Zaimplementowano wersję 5, która udostępnia informację o kwarantannie oraz izolacji domowej.
  7. Druk ZUS OL9, KRUS N-14, Zaświadczenie lekarskie (orzekanie o niepełnosprawności) i zlecenie na wyroby medyczne zostały automatycznie wyłączone z podglądu DOC.
  8. Wybór pozycji ze słownika. Dodano opcję na formularzu, która włącza lub wyłącza zaznaczanie wielu pozycji z CTRL.
  9. Moduł Konfiguracja: Administracja. Dodano funkcję czyszczenia tabeli Rejestracja. Funkcja umożliwia usunięcie rezerwacji sprzed roku. Może to wpłynąć na przyspieszenie działania modułu Rejestracja.
  10. Integracja z serwisem nakiedy.pl z zakresie rezerwacji online (Klucz API i ID pracownika należy wprowadzić na formularzu Edycji stanowiska w module Konfiguracja). Wczytywanie rezerwacji przycisk "wczytaj rezerwacje". Dane są wczytywane na konkretny dzień i stanowisko.
  11. Moduł Gabinet. Lista pacjentów z rejestracji. Poprawiono wydajność wczytywania danych.
  12. Moduł Gabinet. Lista pacjentów z rejestracji. Zmieniono sposób wyświetlania daty od - do. W pierwszej kolumnie będzie data a w drugiej godzina oraz zaplanowany czas wizyty.
  13. Moduł Gabinet. Lista pacjentów z rejestracji. Dodano przycisk umożliwiający wczytanie rezerwacji z systemu nakiedy.pl.

Wersja 4.0.0.0 (16-12-2020 r.)
- E-skierowania. Dodano integrację z programem E-recepta w zakresie e-skierowań. Aby utworzyć e-skierowanie należy wejść do edycji wizyty i kliknąć na przycisk E-skierowanie (pod przyciskiem e-recepta). Mechanizm wystawiania podobny jest do wystawiania e-recept. Po wystawieniu e-skierowania, skierowanie zapisane zostanie jako plik w dokumentacji zewnętrznej a stosowna informacja wraz z numerem PIN zostanie wstawiona do opisu badania.
- Opis wizyty. W ustawieniach programu (opcje wydruku) dodano opcję umożliwiającą wyświetlenie numeru telefonu w sekcji dane pacjenta
- Lista pacjentów. Lista wszystkich pacjentów w kolumnie Ulica będzie wyświetlany dodatkowo numer ulicy.

Wersja 3.5.2.0 (24-8-2020 r.)
- Dane wizyty. Dodano możliwość wysłania SMS z danymi z pola Zalecenia lub tylko kody recept.
- Dane wizyty. Faktura. Dodano przesyłanie do programu fakturującego adresu e-mail pacjenta w celu automatycznego wysłania faktury mailem.
- Dane wizyty. Zwolnienie lekarskie. Dodano dodatkowy przycisk, który przed przejściem na stronę ZUS skopiuje numer PESEL pacjenta do schowka w celu późniejszego wykorzystania.
- Dane wizyty. Zwolnienie lekarskie. Dodano sprawdzenia aby nie można było dodać dwa razy zwolnienia w ramach jednej wizyty.
- Dane wizyty. Zwolnienie lekarskie. Dodano automatyczną zmianę informacji w opisie badania o wystawionym zwolnieniu po edycji lub usunięciu zwolnienia.
- Dane wizyty. Zwolnienie lekarskie. Włączono blokadę usunięcia lub edycji zwolnienia z poziomu innej wizyty.
- Ustawienia programu. Nagłówek. Dodano opcję, która umożliwia wyłączenie rysowania linii pod nagłówkiem.
- Ustawienia programu. Nagłówek. Obecnie z treści nagłówka nie są usuwane puste początkowe i końcowe linie. Można więc ustawić dowolną wysokość nagłówka wstawiając dowolną liczbę pustych linii.
- Dane wizyty ginekologicznej. Dodano zakładkę Rozpoznania.
Link do wersji wcześniejszej: 3.5.1.0

Wersja 3.5.1.0 (6-7-2020 r.)
- Poprawiono działanie funkcji podglądu opisu wizyty do pliku DOC.
- Dodano możliwość drukowania tylko zaleceń wraz z rozpoznaniami lub bez. Odpowiednia opcja do ustawienia na formularzu Ustawienia wydruku -> Opcje wydruku (dodaj do zaleceń zawartość pól rozpoznanie i rozpoznanie kliniczne).
Link do wersji wcześniejszej: 3.5.0.0

Wersja 3.5.0.0 (24-6-2020 r.)
- Zlecenia na Zaopatrzenie w sprzęt medyczny. Dopasowano do aktualnego wzoru.
(Dla wersji mobilnej należy pobrać 4 pliki z nowymi szblonami i wgrać je do folderu: Gabinet\Program\klasyfikacja) Plik 1, Plik 2, Plik 3, Plik 4
- Dane wizyty. Pole Notatki prywatne. Domyślnie pole będzie ukryte (chyba że jest wypełnione). Dodano także możliwość ukrywania i wyświetlania tego pola.
- Raporty. Poprawiono generowanie raportu Lista pacjentów z wizytą ponad rok temu.
- Zmieniono sposób nawigacji i wyboru elementów słownikowych:
-- aby wybrać więcej niż jeden element należy wcisnąć klawisz CTRL.
-- kliknięcie klawisza DOWN w polu Wyszukaj spowoduje przejście do pierwszej pozycji na liście.
-- kliknięcie klawisza UP w polu Lista (gdy będzie zaznaczona pierwsza pozycja) spowoduje przejście do pola Wyszukaj.
- Rozpoznania ICD-10. Zaimplementowano słownik kodów ICD-10 (program korzysta z danych dot. rozpoznań ICD-10 udostępnionych przez serwis rządowy: https://rejestrymedyczne.csioz.gov.pl). W aktualnej wersji, aby dodać lub wyszukać rozpoznanie wystarczy wprowadzić w pole: Rozpoznanie ICD-10 dany kod rozpoznania (lub jego część) np. A01. Zostanie wyświetlona podpowiedź czego dotyczy to rozpoznanie (opis rozpoznania). Po przecinku lub spacji można podać kolejny kod rozpoznania itd. Przycisk czerwonej strzałki w dół spowoduje przeniesienie opisów kodów rozpoznań związanego z danymi rozpoznaniami do pola: Rozpoznanie kliniczne. Maksymalna liczba wyświetlanych pozycji w słowniku rozpoznań to 500. Aby odszukać właściwy kod należ skorzystać z wyszukiwarki.
Link do wersji wcześniejszej: 3.4.0.0

Wersja 3.4.0.0 (13-5-2020 r.)
- TeleMedycyna. Dane wizyty. Dodano możliwość wysłania dokumentu z sekcji Dokumentacja zewnętrzna. Wystarczy zaznaczyć dowolny dokument i kliknąć na przycisk Wyślij. Do wysłania używany jest szablon Wysłanie dokumentu. Szablon może być wspólny dla każdego stanowiska lub każde stanowisko może mieć własny szablon. (Ustawienia programu -> Karta TeleMedycyna).
- TeleMedycyna. Dane wizyty. Dodano możliwość wysyłania z opisem wizyty także innych dokumentów wystawionych w ramach wizyty. Domyślnie zaznaczony jest opis wizyty pozostałe dokumenty są na liście ale należy je zaznaczyć aby zostały wysłane.
- TeleMedycyna. Ustawienia programu -> Karta Telemedycyna. Dodano opcję, która pozwala na to, że każde stanowisko ma własne szablony maili do wysłania opisu badania oraz do wysłania dokumentu.
- TeleMedycyna. Ustawienia programu -> Karta Telemedycyna. Dodano opcję, która umożliwia ustawienie czy opis wizyty ma zawierać tylko zalecenia.
- Zmieniono sposób zapisywania wydrukowanych dokumentów do dokumentacji zewnętrznej. Obecnie nie ma potrzeby ich drukowania. Wystarczy na podglądzie wizyty kliknąć na przycisk 'Zapisz jako PDF do dok. zew.'
- Dane osoby. Zniesiono wymagalność dla pól: Data urodzenia oraz Płeć.
- Karta pacjenta. Poprawiono na raporcie błędne generowanie opisu pacjenta (choroby, uczulenia, rozpoznania)
Link do wersji wcześniejszej: 3.3.1.0

Wersja 3.3.0/1.0 (9-4-2020 r.)
- Dane osoby. Dane adresowe. Dodano oddzielne pole na wprowadzenie numer ulicy.
- Dane osoby. Dodano pole Płeć. Pole należy wypełnić jeżeli nie podano numeru PESEL.
- Dane osoby. Numer Oddziału NFZ. Podczas wyboru z listy obok numeru Oddziału NFZ będzie się pojawiała także nazwa Oddziału.
- Dane wizyty. Dodano pole Notatki (prywatne). Jest to pole do dowolnego wypełnienia. Jego zawartość nie jest generowana w opisie wizyty.
- Ewuś. Podczas sprawdzania statusu ubezpieczenia nastąpi także sprawdzenie czy pacjent przebywa na kwarantannie. Jeżeli tak to pojawi się stosowny komunikat.
- TeleMedycyna. Dane wizyty. Dodano możliwość wysłania opisu wizyty jako wiadomość e-mail. Opis wizyty domyślnie konwertowany do pliku PDF, który zabezpieczony jest przed zmianą losowym hasłem. Opcję generowania pliku PDF można wyłączyć na karcie Telemedycyna w ustawieniach programu. Jeżeli opcja będzie wyłączona to w szablonie wiadomości należy wstawić tagi (opis wizyty, zalecenia, rozpoznanie). Aby wysłać wiadomość e-mail, należy wprowadzić stosowne dane na karcie Poczta elektroniczna w ustawieniach programu.
- TeleMedycyna. Szablon wiadomości e-mail. Można dowolnie zdefiniować szablon wysyłanej wiadomości z opisem wizyty. Szablon może zawierać tagi: #WIZYTA_DATA# - data wizyty, #WIZYTA_PACJENT# - imię i nazwisko pacjenta, #IMIE_NAZWISKO_LEKARZA# - imię i nazwisko lekarza z ustawień stanowiska /moduł Konfiguracja/, #NAGLOWEK_STANOWISKA# - nagłówek stanowiska z ustawień stanowiska /moduł Konfiguracja/, #WIZYTA_OPIS# - opis wizyty, #WIZYTA_ZALECENIA# - zalecenia, #WIZYTA_ROZPOZNANIE# - rozpoznanie.
- TeleMedycyna. Dodano możliwość wstawienia domyślnego szablonu dla telewizyty. Funkcja dostępna w menu (ostatnia pozycja), które się pojawi po kliknięciu na przycisk Nowa wizyta. Prosimy o niezmienianie nazwy tego szablonu, gdyż program sprawdza czy taki szablon istnieje. Jeżeli go nie będzie to będzie się pojawiała w menu funkcja do jego utworzenia.
- Skierowanie na zabiegi fizykoterapeutyczne. Dodano pod tytułem skierowania tekst: "Brak chorób oraz innych czynników mogących mieć istotny wpływ na proces rehabilitacji lub na postępowanie fizjoterapeutyczne".
Link do wersji wcześniejszej: 3.2.4.0

Wersja 3.2.4.0 (3-1-2020 r.)
- Poprawiono obsługę numeru Oddziału NFZ dla e-recept

Wersja 3.2.3.0 (2-1-2020 r.)
- E-Recepty. Przy braku numeru oddziału NFZ dla pacjenta, program będzie automatycznie proponował uzupełnienie tego pola na wartość Domyślny Oddział NFZ (domyślny oddział można ustawić w Ustawieniach programu na karcie Inne).
- Wydruk badania. Wiek pacjenta na wydruku będzie zgodny z datą wizyty a nie z aktualną datą.

Wersja 3.2.2.0 (2-12-2019 r.)
- Poprawiono mechanizm komunikacji z programem Wystawianie Recept.
- Wydruk nadruku recepty. Dodano możliwość umieszczenia numeru dokumentu uprawnień np. numer karty EKUZ.

Wersja 3.2.1.0 (27-11-2019 r.)
- Poprawiono błąd podczas komunkacji z programem Wystawianie Recept.

Wersja 3.2.0.0 (26-11-2019 r.)
- Dostosowano program w zakresie e-recept (współpraca z programem Wystawianie Recept).

Wersja 3.1.2.0 (7-03-2019 r.)
- Wydruk opisu badania/wizyty. Poprawiono funkcję wydruku zdjęć. W niektórych sytuacjach nie były drukowane zdjęcia.

Wersja 3.1.1.0 (20-02-2019 r.)
- Karta informacyjna. Poprawiono błąd, który czasami pojawiał się podczas uruchomienia formularza.

Wersja 3.1.0.0 (19-02-2019 r.)
- Stanowisko - Godziny pracy. Dodano możliwość posortowania według (kolejności wstawienia, daty od, godziny od)
- Zapis skierowań i innych wydruków do pliku PDF. Obecnie aby tworzony był plik PDF należało na podglądzie wydruku kliknąć przycisk Drukuj. Obecnie funkcjonalność działa także po kliknięciu na przycisk Drukuj bieżącą
- Dane pacjenta. W dolnej części danych pacjenta do informacji o ostatniej wizycie dodano dane lekarza lub nazwę stanowiska.
- Wizyty. W dolnej części do informacji o ostatniej wizycie dodano dane lekarza lub nazwę stanowiska.
- Wizyty. Sekcja podgląd danych wizyty. Do sekcji podglądu danych wizyty dodano możliwość podglądu wystawionych dokumentów i skierowań. Zdjęcia i wystawione dokumenty zostały podzielone na dwie zakładki (Zdjęcia, Dokumenty). Nazwa zakładki zawiera także liczbę zdjęć lub dokumentów na liście. Nazwa dokumentu oraz zdjęcia poprzedzona jest datą wizyty. Na listach dokumenty i zdjęcia sortowane są malejąco według daty wizyty.
- Zestawienie wizyt. Dodano opcję umożliwiającą dodanie do nazwiska i imienia pacjenta numeru karty.
- Zestawienie wizyt z rejestracji. Dodano opcję umożliwiającą dodanie do nazwiska i imienia pacjenta numeru karty.

Wersja 3.0.0.0 (14-01-2019 r.)
- Skierowanie do szpitala psychiatrycznego. Zmodyfikowano wydruk zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2018 r.
- Powiadamianie SMS. Zmieniono sposób konfiguracji usługi oraz sposób zakupu dodatkowych SMS. Aby korzystać z systemu należy posiadać aktywną subskrypcję programu Gabinet Lekarski oraz własne konto w serwisie smsApi.pl. Więcej informacji w pliku pomocy (Moduł Rejestracja. Menu Powiadomienia -> Pomoc (Jak zacząć))
- Rozpoczęto integrację z serwisem ZnanyLekarz.pl. Osoby zainteresowane taką integracją muszą posiadać konto w ZnanyLekarz.pl i muszą wystąpić o otrzymanie danych do integracji (client_id oraz client_secret). Dane te należy wprowadzić w module Konfiguracja na karcie Integracja oraz dla każdego stanowiska wybrać z listy (Obiekt, Lekarz, Adres). Pełna integracja (wczytywanie informacji o rezerwacjach online będzie dostępna do końca marca 2019 roku.)

Wersja 2.29.0.0 (25-05-2018 r.)
- Ustawienia programu. W związku z tym, że w treści stopki należy umieścić informację o tym, kto jest administratorem danych medycznych dodano możliwość ustawienia wysokości stopki. Domyślna wielkość 20mm w niektórych sytuacjach mogła być zbyt mała aby wyświetlić wszystkie wymagane prawem informacje.
- Dane Pacjenta. Na formularzu danych pacjenta dodano informację o ostatniej wizycie oraz o ilościach wizyt.
- Wizyty. Wybór pacjenta z Listy z rejestracji. Wiersz i Kolumna ze statusem rezerwacji będzie miała taki sam kolor jaki zdefiniowano w Wstawieniach programu -> Rejestracja.
- Usunięcie funkcjonalności związane z rezerwacjami online {w związku z zakończeniem działalności serwisu}.

Wersja 2.28.2.0 (15-02-2018 r.)
- Wiek pacjenta. Poprawiono błędnie wyliczane wieku pacjenta gdy ma dokładnie rok i zero miesięcy lub dwa lata i zero miesięcy w dniu wizyty.
- Ustawienia programu - Opcje wydruku. Dodano opcję, która umożliwia automatyczne tworzenie plików PDF ze skierowania bez wyświetlania pytania.
- Ustawienia programu - Opcje wydruku. Dodano opcję, która umożliwia wyłączenie automatycznego kopiowania opisu wizyty do skierowania na TK, RM, pracowni diagnostycznej i specjalistycznej, karty informacyjnej.

Wersja 2.28.1.0 (07-02-2018 r.)
- poprawiono błąd, który się pojawiał w niektórych sytuacjach podczas aktualizacji bazy danych
- poprawiono błąd, który błędnie wyliczał wiek osoby podczas generowania skierowania do laboratorium
- poprawiono błąd, który powodował, że na formularzu danych wizyty nie pojawiała się zakładka Inne (dane dodatkowe).

Wersja 2.28.0.0 (19-10-2017 r.)

- Druk ZUS OL-9. Dodano obsługę nowego formularza ZUS - Zaświadczenie o stanie zdrowia.
- Skierowanie do laboratorium. Dodano możliwość wydrukowania skierowania do laboratorium na rozmiarze papieru tak jak recepta. Odpowiednia opcja do ustawienia (w stopce) na formularzu. Nagłówek wydruku jest taki sam jak nagłówek do recepty.

Wersja 2.27.0.0 (08-09-2017 r.)
- Skierowanie do szpitala. Dodano dodatkowe pola do skierowania (Choroby współistniejące, Uzasadnienie, Przyjmowane leki). Jako, że wydruk może być na dwóch stronach, dodano opcję, która umożliwia przeniesienie części [Informacja dla lekarza kierującego] na drugą stronę. Dodano także możliwość wydruku zwartego (bez odstępów pomiędzy sekcjami). Pole Przyjmowane leki można automatycznie wypełnić na podstawie danych z recept z ostatniej lub bieżącej wizyty. Leki można także wybrać ze słownika.
- Szablony wizyt. Dodano możliwość przypisania szablonu wizyty tylko do wybranego stanowiska lub do stanowisk określonego typu. Jeżeli w programie są zdefiniowane różne typu stanowisk (ginekolog/urolog) to szablony przypisane do stanowiska Urolog nie będą dostępne na stanowisku ginekolog (Plik -> Szablony opisów).
- Moduł Gabinet - Lista pacjentów. W kolumnie opis pacjenta w pierwszej kolejności będzie wyświetlane rozpoznanie a nie opis.
- Dane wizyty. Zwiększono wielkość pola Opis pacjenta.
- Dane wizyty. Pole Uwagi o pacjencie widoczne są tylko dla lekarza. Pole to będzie niewidoczne dla operatora (rejestratorki).
- Dane wizyty. Poprawiono błąd, który powodował, że w niektórych sytuacjach nie zapisywane były dane o pacjencie (zażywane leki, przebyte choroby itd.)
- Dane wizyty. Karta Zwolnienia. Dodano link do zalogowania się do ZUS PUE (Platforma Usług elektronicznych).
- Dane pacjenta. W sekcji Adres zamieszkania dodano przycisk, który umożliwia skopiowanie danych adresowych do schowka systemu Windows.
- Szablony: Psychiatryczny i Psychologiczny. Wprowadzono drobne poprawki oraz ujednolicono wydruk danych.
- Moduł Rejestracja - Zestawienie rejestracji. Dodano nowy szablon do wydruku rezerwacji. (Data, Godzina, PESEL, Pacjent + Adres, Usługa, Wykonał /imię i nazwisko lekarza ze stanowiska/).
- Moduł Rejestracja - Zestawienie rejestracji. Eksport do CSV. Do eksportu CSV dodano dodatkowe pola: Data_BezGodziny, Godzina, Telefon, Email, Dane lekarza /ze stanowiska/.

Wersja 2.26.0.0 (10-07-2017 r.)
- Druk zaopatrzenie medyczne. Dodano automatyczne wstawienie zawartości pola Rozpoznanie do sekcji Określenie wyrobu.
- Numer karty pacjenta. Zmiano obsługę numeru karty pacjenta. Obecnie można wstawić oddzielnie prefiks karty oraz numer. Jeżeli dane nie zostaną wypełnione to program automatycznie nada numer karty (pierwsza litera nazwiska oraz kolejny numer w ramach prefiksu). Program sprawdza także unikatowość wpisów podczas wstawiania nowego pacjenta oraz edycji.
- Skierowanie do szpitala. Poprawiono wydruk wielu rozpoznań na skierowaniu do szpitala.
- Wszystkie druki. Dla wszystkich druków, skierowań itp. dodano komunikat potwierdzający zamknięcie formularza.
- Dane pacjenta - formularz edycji danych. Zwiększono ilość znaków do wprowadzenia numeru dokumentu tożsamości.
- Dane pacjenta - formularz edycji danych. Dodano zabezpieczenie przed zmianą numeru Pesel na Pesel, który jest już w bazie danych. Pojawi się wówczas stosowny komunikat.
- Dane wizyty - Badania laboratoryjne. Wyłączono na formularzu danych wizyty obsługę starej wersji badań laboratoryjnych. Jeżeli chcemy ją włączyć należy w Ustawieniach programu na karcie Inne włączyć opcję Włącz dostęp do poprzedniej wersji badań laboratoryjnych na formularzu wizyty.
- Dane wizyty. Dodano możliwość wydruku wprowadzonych badań laboratoryjnych.
- Rejestracja - wybór pacjenta z listy do rezerwacji. Dodano możliwość wyszukania pacjenta po numerze telefonu.

Wersja 2.25.1.0 (02-06-2017 r.)
- Znacznie skrócono czas uruchamiania programu.
- Skanowanie dokumentów. Dodano obsługę skanowania wielu stron. Strony można dodawać i usuwać oraz zmieniać ich kolejność. Dokumenty skanowane są do formatu A4 pionowego lub poziomego.
- Lista pacjentów i wizyt. Dodano możliwość sortowania listy pacjentów. Aby po sortować należy kliknąć w nagłówek kolumny.
- Raport Zaświadczenie lekarskie. Dodano pole PESEL.
- Dane wizyty-> Badania laboratoryjne. Zwiększono szerokość kolumny 'Wartość'. Dodano możliwość zmiany szerokości kolumn.
- Raport Oświadczenie o udzielaniu informacji o stanie zdrowie. Dostęp do raportu dostępny jest także na formularzu rezerwacji oraz danych pacjenta.
- Poprawiono na formularzach kolejność danych pacjenta [Imię i nazwisko]. W niektórych sytuacjach kolejność na formularzu była inna niż na wydruku.
- Lista pacjentów i wizyt. Poprawiono błąd, który zmieniał wybranego pacjenta (X) na pierwszego z listy po wyświetleniu i zamknięciu podglądu zdjęcia pacjenta (X).
- Skierowanie do pracowni specjalistycznej i diagnostycznej. Poprawiono literówki na skierowaniu.
- Skierowanie do pracowni specjalistycznej i diagnostycznej. Cel badania/porady oraz rozpownianie wyświetlane będzie w oddzielnych liniach.

Wersja 2.25.0.0 (24-04-2017 r.)
- dodano do zestawienia wizyt nową pozycję filtru [Rozpoznanie ICD10] (Raporty -> Zestawienie wizyt). Dzięki czemu można zrobić zestawienie wizyty obejmujące podany kod ICD-10.
- dodano obsługę formularza związanego z dostępem do informacji o stanie zdrowia i dokumentacji medycznej (Przycisk -> Inne wydruki)
Można wydrukować:
1) pusty formularz zwierający tylko dane gabinetu;
2) pusty formularz z danymi pacjenta;
3) wypełniony formularz z danymi pacjenta oraz z danymi osoby upoważnionej.

- dodano obsługę formularza: Zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne (Przycisk -> Inne wydruki)
- dodano obsługę formularza: Zaświadczenie o stanie zdrowia N-14 KRUS (Przycisk -> Inne wydruki)
- dodano obsługę formularza: Zaświadczenie o stanie zdrowia [na potrzeby orzekania o niepełnosprawności] (Przycisk -> Inne wydruki)
- dodano możliwość wydruku skierowania do pracowni diagnostycznej oraz poradni specjalistycznej na rozmiarze papieru tak jak recepta. Odpowiednia opcja do ustawienia (w stopce) na formularzu. Nagłówek wydruku jest taki sam jak nagłówek do recepty.

Wersja 2.24.1-4.0 (20-03-2017 r.)
- dodano nowy szablon wizyty (wizyta internistyczno-kardiologiczna)
- dodano nowy szablon wizyty (zabieg kosmetyczny - /wielu dermatologów pracuje w jednym gabinecie z kosmetologami/)
- w związku z tym, że są już 4 rodzaje wizyt w Ustawieniach programu dodano nową kartę Szablony wizyt. Na karcie można włączyć/wyłączyć wyświetlanie poszczególnych wizyt. Można im nadać także własne nazwę.
- Moduł Gabinet - wyszukiwanie pacjentów. Dodano możliwość wyszukiwania pacjentów według daty wizyty od - do. Obecnie można było wyszukać tylko pacjentów z określonego dnia.
- Skierowanie na zabiegi fizykoterapeutyczne. Podczas kopiowania poprzedniego skierowania kopiowane będzie także rozpoznanie.
- Dane wizyty. Zwiększono szerokość pola na procedury.
- Wybór ze słownika (nazwy wizyt i rozpoznania). Wyszukiwanie po nazwie dotyczy także pola Kod. Można więc wpisać w pole Wyszukaj np. A01 lub Dur.
- Dane pacjenta. Dodano dodatkowe pola [Rozpoznania, Przebyte choroby, Uczulenia na leki]. Zawartość tych pól wyświetla się na formularzu wizyty. Na formularzu wizyty dodano także przycisk, który umożliwia ukrycie lub pokazanie tych pól.
- Dane wizyty. Dodano pole Uwagi. Zawartość tego pola widoczna jest tylko na formularzu danych wizyty.
- Ustawienia programu. Karta Inne. Dodano pole tekstowe, które umożliwia wpisanie nazwy dla zakładki Zdjęcia na formularzu wizyty (domyślna nazwa to Zdjęcia).
- Skierowanie na badanie TK [tryb ambulatoryjny] dodano opcję umożliwiającą wypełnienie ankiety. Obecnie ankieta mogła być wypełniona dopiero po wydruku.



Wersja 2.23.5.0 (12-10-2016 r.)
- Pole Domyślna miejscowość. Dodano do opisu stanowiska pole Domyślna miejscowość. Dzięki czemu podczas pracy w różnych miejscowościach brana na wydruki będzie wartość związana z danym stanowiskiem. Jeżeli pole nie zostanie wypełnione to program będzie korzystał z wartości ustawionej w Ustawieniach programu.
- Wiek pacjenta. Wiek pacjenta wyświetlany będzie w latach lub miesiącach jeżeli pacjent ma mniej niż 3 lata. Jeżeli pacjent ma więcej niż 75 lat w opisie pojawi się wyraz SENIOR.
- Skierowanie z własnym szablonem. Dodano możliwość wystawienia dowolnego skierowania z dowolną treścią. Treść szablonu można dowolnie zdefiniować. Funkcja dostępna w menu Inne wydruki -> Skierowania.

Wersja 2.23.4.0 (27-06-2016 r.)
- Dodano możliwość ustawienia domyślnej nazwy dla nowych wizyt (Ustawienia->Karta Inne)
- Poprawiono błąd, który powodował, że w niektórych sytuacjach dostępne było menu Inne wydruki mimo że nie utworzono wizyty.

Wersja 2.23.3.0 (12-05-2016 r.)
- Poprawiono moduł importu pacjentów z pliku CSV.
- Dodano moduł importu wizyt z pliku CSV (Moduł Konfiguracja Zakładka Administracja).


Wersja 2.23.2.0 (25-03-2016 r.)
- Poprawiono moduł wydruku podglądu wizyty.

Wersja 2.23.1.0 (31-12-2015 r.)
- Poprawiono moduł edycji wizyty.

Wersja 2.23.0.0 (10-12-2015 r.)
- Wydruk recept. Dodano możliwość wydruku recepty zgodnie z zaleceniem NIL. Domyślnie opcja jest włączona. Opcję można wyłączyć na formularzu wydruku recepty.
- Dane pacjenta. W stopce formularza widoczne są dane: imię i nazwisko osoby, która wprowadziła dane pacjenta do systemu oraz data wprowadzenia tych danych. Aby dane osoby wprowadzającej były rejestrowane należy wypełnić pole Imię i nazwisko dla każdego stanowiska.
- Moduł Rejestracja. Wprowadzono logowanie do modułu Rejestracja (obecnie dostęp do modułu był bez logowania). Logowanie jest niezbędne, aby można było zapisać imię i nazwisko osoby, która wprowadza pacjentów do systemu z modułu Rejestracja. W związku z powyższym należy zdefiniować dla osoby rejestrującej nowe stanowisko w module Konfiguracja, zaznaczyć opcję Stanowisko operatora oraz zaznaczyć opcję Brak możliwości zalogowania do modułu Gabinet. Do modułu Rejestracja można także wejść wybierając stanowisko lekarza (jeżeli z programu korzysta tylko jedna osoby to nie trzeba tworzyć dodatkowego stanowiska).
- Moduł Konfiguracja. Na karcie ustawienia dodano możliwość wyłączenia logowania do modułu Rejestracja. Nie zalecamy włączenia tej opcji.

Wersja 2.22.2.0 (04-09-2015 r.)
- dodano skróty klawiszowe do funkcji tworzenia nowej wizyty. F1 - nowa wizyta, F2 - wizyta ginekologiczna. Własne szablony posiadają skróty F4-F12.
- Integracja z programem Wystawianie recept. Podczas tworzenia recepty w przypadku braku numeru PESEL użyty zostanie numer innego dokumentu (jeżeli podano). Funkcjonalność przydatna podczas tworzenia recepty dla obcokrajowców. Aby korzystać z tej funkcji należy zainstalować najnowszą wersję programu Wystawianie recept (wersja: 2.11.12.0).
- Drukowanie recept. W przypadku braku numeru PESEL drukowany będzie numeru paszportu lub EKUZ. Numer tego dokumentu należy wprowadzić w polu Inny dokument (Dane pacjenta).
- Dane wizyty -> Zdjęcia. Funkcja Dodaj jako link. Obecnie do wizyty można dodać oprócz dokumentu także link do strony lub dokumentu on-line (protokół HTTP lub FTP).
- Moduł Rezerwacje. Dodano funkcję Wybierz pacjenta (menu podręczne). Wybrany pacjent będzie domyślnym pacjentem dla nowych rezerwacji. Dzięki tej funkcji można szybko dodać kilka wizyt dla tego samego pacjenta.
Wersja 2.22.1.0 (05-06-2015 r.)
- Import danych z pliku CSV. Dodano możliwość importu danych z pliku CSV. Funkcja dostępna w module Konfiguracja->Administracja;
- Wydruk opisu wizyty. Dodano możliwość zwiększenia czcionki dla opisu badania i zaleceń. Opcja do włączenia w Plik -> Ustawienia programu -> Opcje wydruku.

Wersja 2.22.0.0 (18-03-2015 r.)
- Nowa wizyta. Dodano formularz wizyty ginekologicznej.
- Formularze. Zmieniono formularz N-9 (Zaświadczenie o stanie zdrowia)
- Dane pacjenta. Dodano pole Dokument tożsamości.
- Dane wizyty. Dodano linię przerwy pomiędzy zaleceniami a przepisanymi lekami.

Wersja 2.21.0.0 (01-12-2014 r.)
- Rejestracja. Dodano skrót klawiszowy (F5) do odświeżenia grafiku w rejestracji.
- Rejestracja. Lista wyboru pacjenta została rozszerzona o kolumnę Opis pacjenta.
- Rejestracja. Dodano nowy status dla rezerwacji - Zapłacona. Kolor statusu można ustawić w Ustawieniach programu na karcie Rejestracja.
- Rejestracja z modułu Gabinet. Jeżeli przechodzimy do modułu rejestracji to zapamiętywane są dane wybranego pacjenta. Jeżeli założymy nową rezerwację to program się zapyta czy wstawić dane pacjenta wybranego w module Gabinet.
- Formularz wizyty. Dodanie zawartość pola Rozpoznanie w podglądzie historii wizyt pacjenta.
- Karta pacjenta. Dodano oznaczenie płci do danych pacjenta.
- Opis badania. Dodano możliwość wyświetlenia oznaczenia płci na opisie badania. Opcja do ustawienia w Ustawieniach programu karta Opcje wydruku
- Dodano obsługę pacjentów o tym samym numerze PESEL. W menu Narzędzia dodano funkcje umożliwiające scalanie pacjentów o tym samym numerze PESEL. Przed wykonaniem scalania należy utworzyć raport Lista powtórzonych numerów PESEL. Następnie dla każdej pozycji należy wyszukać te osoby (stosując filtr po numerze PESEL). Następnie należy zdecydować, która osoba ma zostać, a która ma zostać usunięta. Osobę, która ma zostać należy zaznaczyć i z menu Narzędzia wybrać funkcję Scal do wybranego pacjenta. Należy zachować szczególną uwagę podczas wykonywania tej funkcji. Zaleca się także przed jej wykonaniem zrobić kopię bazy danych.
- Moduł Konfiguracja. Dodano na karcie Ustawienia możliwość zablokowania wydruku zestawienia wizyt za okres większy niż 31 dni oraz za okres sprzed 65 dni. Blokada nie działa jeżeli do modułu Rezerwacji wejdziemy poprzez moduł Gabinet.
- Eksport wizyt do CSV. Dodano do eksportu pole Opis pacjenta.
- Eksport wizyt do CSV. W przypadku gdy pole Rozpoznanie zawiera więcej niż jedno rozpoznanie to dodatkowo każde rozpoznanie pojawiać się będzie w oddzielnej kolumnie.
- Zestawienie czasu leczenia pacjentów wg kodów ICD (dla każdego kody ICD10 oddzielnie). Dodane zestawienie zawiera dane pacjenta, kod ICD10, datę pierwszej wizyty, datę ostatniej wizyty, liczbę wizyt, czas leczenia w miesiącach oraz informację czy leczenie zostało zakończone. Leczenie jest traktowane jako zakończone jeżeli od ostatniej wizyty upłynęło 6 miesięcy. Jeżeli pacjent zgłosi się z tym samy rozpoznaniem po upłynięciu 6 miesięcy traktowane jest to jako nowe leczenie (nowa pozycja na zestawieniu). Jeżeli leczenie nie jest zakończone to czas leczenia liczony jest od daty pierwszej wizyty do dnia dzisiejszego. Jeżeli jest zakończone to czas leczenia liczony jest od daty pierwszej wizyty do ostatniej. Funkcja dostępna w (Moduł Gabinet -> Zestawienie wizyt). Wyniki zestawienia można zapisać do pliku CSV.

Wersja 2.20.12.0 (10-06-2014 r.)
- dodano nowy Wydruk: Wynik konsultacji specjalistycznej;
- poprawiony wydruk zawartości pola Zalecenia na opisie badania;
- rozszerzono raport Zestawienie wizyty o możliwość wydruku raportu dla wybranego pacjenta.


Wersja 2.20.11.0 (14-04-2014 r.)
- poprawiono moduł wydruku logo gabinetu.
- zmieniono na opisie badania dane pacjenta. Obecnie było Nazwisko i Imię teraz jest Imię i Nazwisko.
- usunięto zawijanie wierszy na liście rezeracji z systemu TerminWizyty.pl (gdy były długie lub dwuczłonowe nazwiska to nie były widoczne linki dodaj do grafiku).

Wersja 2.20.10.0 (27-03-2014 r.)
- rozdzielono słownik: Nazwa pracowni diagnostycznej i Nazwa pracowni specjalistyczny. Obecnie są to dwa oddzielne słowniki.
- dodano do skierowania do pracowni diagnostycznej i specjalistycznej pole Uwagi.

Wersja 2.20.9.0 (05-03-2014 r.)
- Wydruk recepty. Usunięto komunikat, który pytał się o zapisanie wydrukowanej recept do dokumentacji zewnętrznej pacjenta.
- Ustawienia programu->Inne. Dodano opcje, której włączenie spowoduje, że przepisane leki nie będą kopiowane do pola zalecenia.
- Dane wizyty. Przywróconą poprzednią wersję Badania laboratoryjne. W poprzedniej wersji funkcja była tylko do odczytu. Obecnie można korzystać z niej jak we wcześniejszych wersjach. Na równi z nowym modułem.

Wersja 2.20.8.0 (21-02-2014 r.)

Karta Dane wizyty:

- Zmieniona nazwę karty Skierowania na Dokumentacja medyczna zewnętrzna;

- Karta Dokumentacja medyczna zewnętrzna zawierać będzie utworzone i wydrukowane skierowania, orzeczenia, zaświadczenia itp. Do listy można dodać istniejące pliki np. PDF lub dołączyć skan dokumentu papierowego /wcześniej wydrukowane dokumenty trafiały do karty Zdjęcia i pliki/. Funkcja Utwórz kopię dotyczy tylko skierowania na zabiegu fizjoterapeutyczne. Jeżeli to skierowanie zostanie wydrukowane to może być dołączone jako plik PDF do danych wizyty.

- Dodano kartę Badania laboratoryjne. W słowniku należy zdefiniować grupy badań laboratoryjnych np. Badanie ogólne moczu, Badanie ogólne krwi, Hormony tarczycy. Do każdej grupy można dołączyć wiele pojedynczych badań. Badania można wstawić ze słownika Klasyfikacji Procedur Medycznych z części np. A,C. Można zaznaczyć wiele badań (klawisz Ctrl) i dopisać je do jednej grupy (przycisk Dodaj zaznaczne pozycje do własnego słownika). Po wybraniu grupy badań należy wprowadzić wartości w odpowiednie pola.


Wersja 2.20.7.0 (23-11-2013 r.)
- poprawiono moduł wyświetlania funkcji w menu Inne wydruki na karcie Wizyty oraz Dane wizyty. W niektórych sytuacjach cześć funkcji nie była wyświetlanych.

Wersja 2.20.6.0 (15-11-2013 r.)
- Rozszerzono dane pacjenta o pola dotyczące zatrudnienia: Zakład pracy, Dział, Stanowisko.

Wersja 2.20.5.0 (12-11-2013 r.)
- Dodane funkcję eksportu danych pacjentów do pliku CSV (Moduł Konfiguracja Karta Administracja)

Wersja 2.20.4.0 (05-08-2013 r.)
- W związku ze zmianą specyfikacji systemu eWuś zmodyfikowano sposób logowania do tego systemu. Dla niektórych oddziałów NFZ należy podać identyfikator lekarza. Ustawienia programu -> Karta eWuś;

W wersji 2.20.3.0 (12-07-2013 r.)
- Wydruki: Poprawiono raport: Lista pacjentów, którzy byli ostatni raz na wizycie rok lub dwa lata temu.
- Dane wizyty: Dodano funkcję automatycznej modyfikacji części pola Zalecenia (część, która zawiera przepisane leki) w przypadku ręcznej modyfikacji zawartości pól Recepta #1 - #4 (np. zmiana liczby opakowań). Funkcję można wyłączyć w ustawieniach programu. Część zawierająca leki poprzedzona jest tekstem: "Przepisano leki:" a zakończona: "--------------------". Powyższe ograniczniki wprowadzane są automatycznie podczas wybierania leków z bazy własnej lub z programu Wystawianie recept.

W wersji 2.20.2.0 (08-07-2013 r.)
- Dane wizyty. W ustawieniach programu dodano opcję umożliwiającą włączenie lub wyłączenie drukowania numeru karty.
- Dane wizyty. W ustawieniach programu dodano opcję umożliwiającą włączenie lub wyłączenie drukowania adresu pacjenta.
- Dane wizyty. Dodano możliwość wstawienia logo gabinetu z lewej strony nagłówka (opcja Układ). Dodano także możliwość określenia maksymalnej szerokości pliku graficznego.
- Wydruk listy rezerwacji. Poprawiono eksport danych do pliku CSV.

W wersji 2.20.1.0 (11-06-2013 r.)
-Powiadamianie SMS. Poprawiono moduł wyboru szablonu treści SMS.

W wersji 2.20.0.0 (07-06-2013 r.)
-Moduł Rejestracja. Dodano możliwość wysyłania powiadomień SMS o terminie wizyty. Więcej w pomocy, która dostępna jest w (Moduł Rejestracja Menu Powiadomienia -> Pomoc). Dodano także możliwość wysłania pojedynczych wiadomości SMS i EMAIL.
-Moduł Gabinet. Dodano możliwość wyszukiwania pacjentów po numerze telefonu.
-Dane pacjenta. Dodano pole Kod pocztowy.
-Dane wizyty. Dodano możliwość dołączania zdjęć jako linków. Zdjęcia nie będą wówczas kopiowane do folderu Zdjęcia. Zdjęcia także nie będą automatycznie kopiowane podczas tworzenia kopii zapasowej.
-Dane wizyty. Dodano możliwość skanowania dokumentów do formatu PDF. Odpowiednia funkcja na karcie Zdjęcia(Pliki).
-Moduł Konfiguracja. Dane stanowiska. Dodano pole Podpis. Zawartość tego pola wyświetlana będzie pod opisem badania (przesuniecie do prawej strony, tekst wyrównany do środka).

-Serwis TerminWizyty.pl
Zmieniono sposób definiowania kolorów dla poszczególnych pozycji na grafiku. Podczas definiowania dat zależy podać także godziny.
Prawidłowy wpis dla koloru to:

12-05-2013 12:00-15:00

a dla całego dnia:
12-05-2013 00:00-00:00

Zakresy godzin muszą być zgodne z wpisami na karcie Godziny pracy.

np. W poniedziałek mamy zakresy godzin: 12:00-15:00 i 15:00-20:00.
W zestawach kolorystycznych należy podać:

kolor czerwony. Opis [Zabiegi]
27-05-2013 12:00-15:00

kolor zielony. Opis [Konsultacje]
27-05-2013 15:00-20:00

W wersji 2.19.2.0 (04-04-2013 r.)
- dodano możliwość eksportu zawartości słowników do formatu CSV (MS Excel)
(funkcja dostępna na formularzu Wybór ze słownika)
- dodano opcje blokującą zmianę rozmiaru papieru podczas wydruku recepty
(ustawienia programu -> recepty)
- zmodyfikowano moduł zapisu plików potwierdzeń z systemu e-WUŚ

W wersji 2.19.1.0 (01-03-2013 r.)
- poprawiono zmianę orientacji papieru (pozioma) dla wydruku Informacja dla lekarza kierującego
- dodano możliwość wyłączenia dopisywania do pola Zalecenia informacji o ilości przepisanych opakowań
/ustawienia programu - Inne - Obsługa programu/
- dodano opcję wydruku opisu pacjenta na raporcie Karta pacjenta
- dodano opcję wydruku wystawionych recept na raporcie karta pacjenta


W wersji 2.19.0.0 (30-01-2013 r.)

- dodano integrację z systemem eWUŚ (dane do logowania należy podać w Ustawieniach programu Karta eWUŚ)
- sprawdzanie uprawnień dostępne jest na formularzu danych pacjenta, formularzu rezerwacji, formularzu Wizyty
- w ustawieniach programu można włączyć aby program automatyczne sprawdzał uprawnienia do świadczeń (tylko dla nowych wizyt)
(pobrane dane /status uprawnień oraz id operacji/ są zapisywane wraz z danymi wizyty).
- dodano do raportu Zestawienie wizyt możliwość wyświetlenia pod numerem PESEL identyfikatora operacji z systemu eWUŚ
- podczas dodawania leków program sprawdza czy osoba ma uprawnienia. Jeżeli nie to proponuje zmianę odpłatności leków na 100%
- dodano możliwość wydrukowania informacji dla pacjenta [brak uprawnień do świadczeń] Formularz wizyta -> Inne wydruki
- wszystkie odpowiedzi z systemu eWUŚ są archiwizowane do plików w folderze ustawionym w Ustawieniach programu.
Pliki mają nazwę, która zawiera PESEL,CZAS Sprawdzenia, Wynik sprawdzenia oraz idoperacji. Plik są w formacie XML.
- dodano możliwość zdefiniowania nagłówka graficznego dla każdego stanowiska.
- dodano wyszukiwania pacjentów po kodzie ICD10
- historia cały czas widoczna i dostępna do przeglądania podczas wyboru wartości ze słowników
- dodano eksport zestawienia wizyt do pliku w formacie CSV [format MS Excel]
- do zaleceń wstawiana jest także informacja o ilości przepisanych opakowań
- dodano możliwość zdefiniowania rozmiaru papieru recepty (przy nadruku) Ustawienia programu -> Recepty
/jeżeli wartości będą 0,0 to rozmiar papieru będzie A4/ Domyślne wartości to 100 i 210


W wersji 2.18.0.0 (20-07-2012 r.)

- poprawiono moduł edycji zdjęć (nieaktywny przycisk Usuń)
- dodano możliwość zdefiniowania trzeciego ustawienia dla drukowania recept
- dodano możliwość wyboru podajnika w ustawieniach do drukowania recept
- rozszerzono słownik ICD-9 PL o badania (Analityka, Wirusologia itd.)


W wersji 2.17.0.0 (25-04-2012 r.)

- dodano formularz Zaświadczenie o stanie zdrowia (druk N-9)
- poprawiono generowanie nagłówka w raporcie skierowanie do szpitala
- poprawiono wydruk grafiku (grupowego) z modułu Rejestracja
- dodano możliwość wydruku opisu procedury dodanej do wizyty
- dodano możliwość automatycznego logowania do bazy danych
(hasło należy wprowadzić w Ustawieniach programu karta Inne)


W wersji 2.16.1.0 (09-03-2012 r.)

- dodano możliwość dynamicznej zmiany szerokości panelu zawierającego (dane pacjenta oraz historię wizyt)
- dodano możliwość wydruku karty Historia choroby poradni... (nazwę poradni można ustawić w Ustawieniach programu karta Inne)
/funkcja dostępna na formularzu danych pacjenta oraz na formularzu Rezerwacji/
- zwiększono szerokość nagłówka w skierowaniu do szpitala
- poprawiono błędne generowanie nagłówka stanowiska na niektórych wydrukach


W wersji 2.16.0.0 (06-02-2012 r.)

- zmieniono formularz Dane wizyty (na prawą stronę przeniesiono opis pacjenta oraz historię wizyt).
Dane te są cały czas widoczne na formularzu wizyty.
- poprawiono błąd, który blokował podgląd wprowadzonych zdjęć
- usunięto błędny nagłówek na zestawieniu Lista zleconych badań (podczas eksportu do dokumentu DOC)



W wersji 2.15.0.0 (02-02-2012 r.)

- dodano formularz Skierowanie do szpitala psychiatrycznego
- dodano raport: Zestawienie wizyt: grupowanie według nazwy procedury
Dla każdej procedury wyświetlona będzie lista pacjentów.
- Integracja z programem Faktura dla MŚP
- do programu przesyłane są następujące dane:
1) nazwa wizyty gdy lista procedur jest pusta
2) tylko lista procedur (wartość domyślna)
3) nazwa wizyty oraz lista procedur
/odpowiednich ustawień można dokonać na karcie Integracja/
- dodano kolumnę data do listy zdjęć/dokumentów związanych z wizytami.
- dodano opcję, która umożliwia nie drukowanie na recepcie poziomu odpłatności 100%
/opcja do ustawienia w Ustawieniach programu Karta Recepty/
- do stanowiska typu Operator dodano dodatkowe uprawnienie (Edycja procedur)

W wersji 2.14.0.0 (13-01-2012 r.)

- rozszerzono słownik leków o kolumnę Odpłatność.
- dostosowano nadruk recept do rozporządzenia obowiązującego od dnia 01-01-2012 r.

- dodano formularz Oświadczenie na wykonanie zabiegu na panel wizyt.
- zmodyfikowano sposób wyszukiwania danych w słownikach.
- dodano możliwość definiowania oddzielnych słowników dla każdego stanowiska.
/opcja do włączenia w module Konfiguracja. Aby przypisać istniejące wpisy do wybranego stanowiska należy wybrać stanowisko i z menu podręcznego wybrać funkcje Przypisz wpisy w słownikach do tego stanowiska/
- dodano możliwość dołączenia wydrukowanych dokumentów do listy plików danej wizyty. Pliki zapisywane są w formacie PDF.
/opcja do ustawienia w Ustawieniach programu -> Karta Ogólne/
- dodano możliwość na formularzu Mała Zgoda na Zabieg definiowania wielu szablonów [Szablon zgody]. Szablon można także wykorzystać do wypełniania pola Oświadczenie.

Integracja z programem Wystawianie recepty:
- po wystawieniu recepty w programie Wystawianie Recept program automatycznie zapisze przepisane leki do pierwszego wolnego pola
Recepta #1 Recepta #2 Recepta #3 Recepta #4.
Jeżeli wszystkie pola będą zajęte to leki zostaną dopisane do pola Recepta #1.

W wersji 2.13.9.0 (01-12-2011 r.)

- dodano możliwość dowolnego ustawienia na recepcie pól (Oddział NFZ, Ch. przewlekłe i Uprawnienia)
/nowe pola dostępne w Ustawieniach programu Karta Recepta/

W wersji 2.13.8.0 (28-11-2011 r.)

- dodano możliwość eksportu do dokumentu DOC nagłówka w postaci (nazwisko i imię pacjenta oraz numer PESEL)
- dodano możliwość eksportu do dokumentu DOC stopki w postaci (numer strony i liczba stron)
/opcje dostępne w Ustawieniach programu Karta Wydruk/


W wersji 2.13.7.0 (22-11-2011 r.)

- dodano możliwość wyboru nazwy wizyty lub nazwy procedury ze słownika ICD-9 PL w. 5.13;
- dodano możliwość przeniesienia wybranych procedur ze słownika ICD9 do lokalnego słownika;
- dodano do wydruku opisu wizyty kody zastosowanych procedur.


W wersji 2.13.6.0 (17-11-2011 r.)

- dodano możliwość automatycznego generowania podglądu wydruku do dokumentu DOC;
- dodano możliwość automatycznego generowaniu numerów strony w stopce wydruku;
- dodano możliwość wyłączenia linii podziałów wierszy i kolumn dla wydruku Karta pacjenta;
/opcje dostępne w Ustawieniach programu Karta Wydruk/

- dodano do wydruku Karta pacjenta pole Kod procedury

W wersji 2.13.5.0 (14-11-2011 r.)

- poprawiono wydruk skierowania do pracowni diagnostycznej i specjalistycznej
- dodano możliwość wyłączenia grupowania stanowisk według pola TYP (odpowiednia opcja w menu Widok)
- dodano możliwość automatycznego wstawienia nagłówka gabinetu w skierowaniu do szpitala (opcja w Ustawieniach programu karta Wydruk)

W wersji 2.13.4.0 (27-10-2011 r.)

- poprawiono działanie grupowania stanowisk w module Rejestracja.
/minimalny czas rejestracji pobierany jest z wybranej grupy a nie ze wszystkich stanowisk/

W wersji 2.13.3.0 (03-10-2011 r.)

Moduł Rejestracja:

- dodano możliwość grupowania stanowisk według pola TYP (np. ginekolog, dermatolog)
/wybór grupy dostępny jest na liście stanowisk z prawej strony kalendarza/
- dodano możliwość wystawienia Rachunku/Faktury
/Funkcja dostępna jest w menu Wydruki. Po wybraniu pacjenta wczytana zostanie lista wizyt.
Rachunek może być wystawiony dla dowolnej wizyty. Funkcja wymaga licencji programu Faktura dla MŚP/

Moduł Konfiguracja:

- dodano możliwość dodania stanowiska typu Operator.
Dla tego typu stanowiska można określić uprawnienia:
(podgląd opisu wizyty, drukowanie recept, rachunków, edycja zdjęć, ewidencja wyników laboratoryjnych)
Ten typ stanowiska umożliwia zalogowanie się do modułu Gabinet np. rejestratorki w celu dodania zdjęć,
dodania wyników laboratoryjnych. Zalogowana osoba nie może modyfikować danych wizyty.
- dodano opcję, która umożliwia zablokowanie edycji danych wizyty po dwóch godzinach od daty utworzenia wizyty.

Moduł Gabinet:

- dodano możliwość rozszerzenia listy wyników badań laboratoryjnych
/dodatkowe pozycje można dodać na karcie Badania lab. w ustawieniach programu/
- dodano możliwość podglądu i modyfikacji opisu pacjenta na formularzu wizyty [karta Opis pacjenta]
- dodano do danych pacjenta pole Ubezpieczenie
- dodano możliwość współpracy programu gabinet z programem do wystawiania recept.
(opcja wymaga posiadania licencji programu Wystawianie recept - 99,00 PLN)

Ustawienia programu:
- dodano możliwość umieszczenia danych pacjenta w nagłówku wydruków [karta Wydruk]
- dodano możliwość aby program po uruchomieni maksymalizował okno Gabinet i Rejestracja [karta Inne]
- dodano możliwość skonfigurowania programu Gabinet Lekarski z programem do wystawiania recept [karta Integracja]

W wersji 2.13.2.0 (12-08-2011 r.)

- poprawiono działanie funkcji Wydruki -> Zestawienie wizyt (z modułu Rejestracja);
- poprawiono definiowanie nowych stanowisk (moduł Konfiguracja).


W wersji 2.13.1.0 (20-07-2011 r.)

- poprawiono działanie funkcji Wczytania zdjęć na formularzu Dane wizyty;
- zmieniono działanie słownika miejscowości (formularz Dane osoby).

W wersji 2.13.0.0 (12-07-2011 r.)

- dodano formularz skierowania na badania laboratoryjne;
- dodano możliwość ukrycia wierszy na formularzu ewidencji wyników badań laboratoryjnych;
- dodano nowy formularz Szablon Dokumentu. Na formularzu można wprowadzić dowolną nazwę dokumentu i treść;
- dodano możliwość dołączenia zdjęć z dowolnie wybranego folderu (folder do ustawienia w ustawieniach programu). Można także ustawić tak, aby zdjęcia z tego folderu były usuwane po dołączeniu do programu. (Zdjęcie musi być utworzone lub zmodyfikowane w tym folderze w czasie późniejszym niż data otwarcia formularza wizyty. Sprawdzana jest data utworzenia lub data modyfikacji pliku);
- dodano słownik miejscowości na formularzu danych pacjenta;
- dodano możliwość wyłączenie drukowania napisu PESEL na recepcie (opcja dostępna w ustawieniach programu).

W wersji 2.12.3.0 (24-03-2011 r.)

- poprawiono formularze kardiologiczne;
- poprawiono współpracę z serwisem TerminWizyty.pl.

W wersji 2.12.2.0 (03-03-2011 r.)

- na wydruku recepty dodano informację o wieku pacjenta (jeżeli ma mniej niż 18 lat);

W wersji 2.12.1.0 (23-02-2011 r.)

- rozszerzono dane wizyty, słownik wizyt oraz szablony wizyt o pola: Kod procedury, Liczba punktów oraz stawka VAT;
- dodano nowe zestawienie wizyt zawierające (datę, nazwę wizyty oraz cenę - bez danych osobowych);
- dodano nowe zestawienie wizyt zawierające (datę, PESEL, dane pacjenta, kod procedury, liczbę punktów);

W wersji 2.11.12.0 (10-01-2011 r.)

- dodano możliwość wyświetlenia na zestawieniu wizyt dodatkowych pól (PESEL, adres, kod ICD-10)
- dodano możliwość zdefiniowania koloru tła dla rezerwowanych terminów w serwisie TerminWizyty.pl

W wersji 2.11.11.0 (15-12-2010 r.)

- dodano wydruk rozpoznania klinicznego na raporcie Karta Informacyjna
- poprawiono wydruk zaleceń z poziomu edycji Wizyty

W wersji 2.11.10.0 (7-12-2010 r.)

- wprowadzono zmiany w rezerwacjach internetowych
- dodano możliwość ustawienia drukarki dla recepty
- dodano możlowść definiowania własnych rozpoznań (rozpoznania kliniczne)

- dodano nowy raport (Menu wydruk), który umożliwia wydrukowanie listy pacjentów,
którzy byli ostatni raz na wizycie rok lub dwa lata temu.

W wersji 2.11.5.0 (20-10-2010 r.)

- poprawiono sortowanie listy pacjentów z rezerwacji
- poprawiono formularz skierowania do szpitala

Wersja 2.11.3.0 (1-09-2010 r.)

- rozszerzono funkcjonalność sposobu definiowania godzin pracy
- dodano możliwość dokonywania rezerwacji on-line w oparciu o serwis TerminWizyty.pl
przykładowa strona: http://demo.terminwizyty.pl
- dodano skierowanie do szpitala
- dodano skierowanie na badanie histopatologiczne
- dodano możliwość ewidencji i wydruku wyników badań laboratoryjnych
- dodano opcję automatycznego sprawdzania, czy jest nowa wersja.
Opcję można wyłączyć w ustawieniach programu.

Wersja 2.9.3.0 (15-06-2010 r.)

- poprawiono moduł wydruku opisu wizyty
- usunięto błąd, który blokował wczytanie nowych słowików po przełączeniu się na inną bazę danych.

Wersja 2.9.2.0 (8-06-2010 r.)

- dodano możliwość wydruku raportu "Informacja dla lekarza kierującego" na jednej kartce A4 w dwóch kopiach
- poprawiono moduł zapisywania wizyt

Wersja 2.9.1.0 (31-05-2010 r.)

- dodano możliwość wprowadzenia numeracji miesięcznej dla dokumentów

Wersja 2.9.0.0 (12-05-2010 r.)

- dodano możliwość generowania nowych dokumentów
- skierowanie na badanie TK
- skierowanie na badanie RM (wraz z ankietą)
- informacja dla lekarza kierującego

- dodano możliwość generowania rachunków lub faktur
(opcja wymaga posiadania licencji programu Faktura dla MŚP - 59,00 PLN)

- dodano możliwość dołączenia do wizyty wielu wykonanych czynności lub zabiegów
/każda pozycja ma swoją nazwę, informację czego dotyczy, krótki opis oraz cenę/

- dołączono możliwość definiowania interaktywnych formularzy do przechowywania wyników badań np. Badanie Echokardiologiczne
/formularz jest także drukowany na wydruku danych z wizyty/. Sposób definiowania formularzu opisano w pomocy do programu.

Wersjai 2.8.6.0 (27-04-2010 r.)
- dodano możliwość dodania dodatkowej treści do szkicownika

Wersja 2.8.5.0 (23-04-2010 r.)

- dodano nowy szablon zgody na zabieg /wersja skrócona/;
- dodano możliwość zaznaczenia, że dana wizyta to zabieg. (Powoduje to, że na wydruku pojawia sie tekst "Opis zabiegu" a nie "Opis")
- dodano szkicownik. Moduł umożliwia naniesienie znaczników punktowych
oraz tekstowych na dowolnym podkładzie graficznym /plik jpg/ wraz z możliwością wydruku;
- dodano możliwość określenia czy na danym stanowisku mają być widoczne wizyty z innych stanowisk.
Można ustawić, że widoczne będą wszystkie wizyty z wszystkich stanowisk lub tylko wizyty ze stanowisk tego samego typu.
/Konfiguracja ->Karta Ustawienia/

Wersja 2.8.4.0 (25-03-2010 r.)

- poprawiono instalator programu;

Wersja 2.8.3.0 (18-03-2010 r.)

- dodano funkcję wydruku karty informacyjnej;

Wersja 2.8.2.0 (15-03-2010 r.)

- przeniesiono ewidencję zdjęć na formularz wizyty;
- dodano do formularza wizyty następujące funkcje:
- wydruk i podgląd opisu wizyty
- edycja danych pacjenta
- wydruk zaleceń, recept, skierowań oraz karty pacjenta
- rejestr udzielonych zwolnień lekarskich
- podgląd historii wizyt
- dodano skierowanie do pracowni diagnostycznej
- dodano skierowanie do poradni specjalistycznej
- rozszerzono liczbę recept do 4 /na każdej recepcie może być dowolna liczba leków/

Wersja 2.8.1.0 (26-02-2010 r.)

- poprawiono błąd wydruku opisu badania

Wersja 2.8.0.0 (22-01-2010 r.)

- zmieniono raport Zestawienie wizyt (możliwość grupowania danych wg nazwy wizyty/badania)
- zmieniono raport Karta pacjenta
- dodano możliwość umieszczenia w nagłówku wydruków pliku graficznego zawierającego logo gabinetu
- dodano funkcję wydruku:
- zaświadczenia lekarskiego;
- zgody na wykonanie zabiegu;
- papieru firmowego
- dodano funkcję eksportu wydruków do formatu DOC, PDF.

Wersja 2.7.2.0 (27-11-2009 r.)
- poprawiono funkcję wyboru wizyty z rejestracji
(w przypadku braku nazwy oraz ceny pobierana jest nazwa i cena z wybranego szablonu)

Wersja 2.7.1.0 (26-11-2009 r.)
- poprawiono moduł importu do słownika ICD-10

Wersja 2.7.0.0 (23-11-2009 r.)

Moduł Rejestracja:
- dodano możliwość ustawienia statusu wpisu (nowy, oczekuje na wizytę, zakończony)
/kolory poszczególnych statusów można zmienić w ustawieniach programu karta Rejestracja/
- dodano możliwość wyświetlania na grafiku (1,2,3,4,5,6,tydzień, 2 tygodnie, miesiąc, 40 dni)
- dodano możliwość ustawienia, że wybrany dzień jest zawsze pierwszym dniem na grafiku

Moduł Gabinet:
- dodano możliwość wyświetlenia modułu Rejestracja (menu Rejestracja)
- do opisu wizyty dodano pole Rozpoznania ICD-10 /jeżeli pole jest wypelnione to pojawi się na wydruku opisu oraz na wydruku karty pacjenta/;
- wybranie pacjenta z rejestacji i przypisanie wizyty powoduje ustawienie statusu rezerwacji na zakończone
- wybór pacjenta z rejestracji podowduje, że dla nowej wizyty nazwa wizyty i ceny pobierane są z danych z rejestracji

Słowniki:
- dodano słownik Rozpoznań (kody ICD-10) wraz z możliwością importu
- dodano możliwość wyszukiwania pozycji ze słownika po polu nazwa

Konfiguracja / Stanowiska:
- dodano funkcję przypisującą wizyty z usuniętych stanowisk do wskazanego stanowiska
- dodano do opisu stanowiska pole Recepta /zawartość tego pola będzie drukowana jako nagłówek recepty/

Inne:
- zablokowano możliwość usunięcia pacjenta jeżeli ma przypisane wizyty
- zablokowano możliwość edycji oraz usuwania wizyt z innego stanowiska
- zablokowano możliwość usunięcia i modyfikacji rezerwacji ze statusem zakończone

Wersja 2.6.0.0 (23-10-2009 r.)

Moduł Rejestracja:
- dodano funkcję Odśwież (odświeżenie grafiku)
- dodano funkcję Szukaj rezerwacji (możliwość wyszukania rezerwacji wybranej osoby)
- dodano możliwość edycji pozycji /zmiana danych pacjenta, zmiana opisu, czasu trwania wizyty/

Słowniki:
- zmieniono budowę oraz sposób korzystania ze słowników:
nazw wizyt, zaleceń, opisów wizyt, leków

Karta pacjenta:
- dodano możliwość wydruku karty pacjenta w określonym przedziale czasu

Wersja 2.5.6.0 - 2.5.7.0 (27-08-2009 r.)

- modyfikacja wydruku recepty

Wersjai 2.5.5.0 (21-07-2009 r.)

- dodano możliwość edycji danych pacjenta w module Rejestracja
- dodano możliwość podglądu rejestracji w układzie miesiąc

Wersja 2.5.0.0 - 2.5.4.0 (20-07-2009 r.)

- dodano moduł Rejestracja
- dodano moduł Zarządzania stanowiskami.
- dodano możliwość wypobru pacjenta z Rejestracji
- dodano nowe pola do opisu badania

Wersja 2.3.1.0 (16-09-2008 r.)

- poprawiono błędną obsługę skrótu "Alt-A"

Wersja 2.3.0.0 (12-08-2008 r.)

- dodano możliwość przepisanych leków na klika recpet
- zmieniono sposób wyboru opisów, zaleceń do opisu wizyty
- rozszerzono słownik leków o kolumny opakowanie, dawkowanie

Wersja 2.2.2.0 (22-07-2008 r.)

- dodano możliwość wydruku zdjęć w opisie badania
- dodano możliwość skalowania zdjęć
- poprawiono wydruk recepty
- dodano możliwość pracy na kilku stanowiskach jednocześnie

Wersja 2.0.10.0 (07-04-2008 r.)

- dodano słownik nazw wizyt wraz z cennikiem;
- dodano możliwość samodzielnego wypełniania numeru karty pacjenta;
- dodano możliwość podglądu wszystkich zdjęć pacjenta

Zmieniono:
- nowo dodana wizyta ustawiana jest na poczatku listy wizyt (wcześniej dodawana była na końcu)
- jeżeli wykonano funkcję Nowa wizyta i nie wciśnięto przycisku Zapisz to wyzyta nie zostanie dodana do listy.

Wersja 2.0.9.0 (17-03-2008 r.)

- dodano możliwośc definowania nagłówka dla recpety (inny niż dla opisów badań)
- poprawiono wstawianie opisów ze słownika.

Wersja 2.0.8.0

- dodano predefiniowane opisy wizyt, zaleceń, leków



Wszelkie prawa zastrzeżone © PL-SOFT Sp. z o.o.       Kontakt       Polityka prywatności